خرید ویپ از گالری ثانیه ها

خبری تفریحی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
فرهاد مرادی
تبلیغات



اگر قلیان مصرف میکنید و یا روزانه کمتر از 15 نخ سیگار مصرف میکنید ویپ جایگزین مناسبی برای شما می باشد ، ضرر ویپ 95 درصد از قلیان و سیگار کمتر است. برای ویپ ها باید از جویس های معمولی استفاده نمایید ، جویس های معمولی نیکوتین کمتری دارند که جایگزین مناسبی برای قلیان هستند. ویپ ها کامدهی فوق العاده ای دارند و حجم بخار آن معمولا بیش از دو برابر قلیان می باشد. ابتدا مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برای خرید ویپ با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت فروشگاه اینترنتی گالری ثانیه ها می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر دستگاه انتخابی شما از باتری خارجی استفاده میکند باتری مورد نظر خود را انتخاب نمایید و اگر دستگاه انتخابی شما باتری داخلی باشد نیاز به تهیه باتری نمی باشد. سپس جویس خود را با طعم دلخواه انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. اگر روزانه یک پاکت یا بیشتر سیگار مصرف می کنید ویپ پیشنهاد نمی شود و شما باید دستگاه پاد و جویس سالت تهیه نمایید. سفارش های شهر تهران همان روز از طریق پیک تحویل خواهند شد و قابلیت پرداخت درب منزل فقط مخصوص شهر تهران می باشد.

سفارش های سایر شهر ها از طریق پست یا تیپاکس ارسال شده و معمولا تا 48 ساعت کاری بعد تحویل خواهند شد. 

فروشگاه گالری ثانیه ها یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که در زمینه فروش انواع ویپ، پاد سیستم و انواع جویس و سالت فعالیت دارد. در این فروشگاه انواع محصولات ویپ با کیفیت بالا به فروش می‌رسند. هدف ما در طی این سال‌ها، جلب رضایت مشتریان عزیز بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گرفته‌ایم. در فروشگاه ویپ تهران تمام محصولات دارای اصالت کالا هستند و کیفیت آنها به مشتریان تضمین داده خواهد شد.

ما در گالری ثانیه ها همراه شما هستیم تا هر سوالی در خصوص ویپ , پاد , جویس , سالت , دارید را به صورت رایگان پاسخگو باشیم شما دوستان میتوانید از طریق صفحه اینستاگرام ما از محصولات جدید قبل از ورود به سایت با خبر شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 22 آبان 1401 ساعت: 15:23 ا نویسنده : فرهاد مرادی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: